Behöver du hjälp när du använder våra e‑tjänster?

Teknisk hjälp

Här får du hjälp när något inte fungerar i e-tjänsterna.

För att du ska kunna öppna dina brev behöver du ha programmet Adobe Reader installerat på din dator. Kontrollera att du har den senaste versionen av Adobe Reader installerat.

Du kan hämta programmet gratis på Adobes webbplats: https://get.adobe.com/reader

Flikarna Att göra, Pågående och Nya arbetsgivarintyg i Mina sidor kan vara svåra att öppna i Android-enheter och Samsungs egna chrome-webbläsare.

Gör så här

  • Klicka flera gånger på fliken/flikerna, eller
  • håll in en av flikarna en kort stund.

Då ska det fungera att öppna flikarna. Detta fel kom upp efter en uppdatering, men kommer snart att rättas till.

Om du inte använder Mina sidor på 20 minuter loggas du ut automatiskt av säkerhetsskäl.

Gör du inget kommer Mina sidor att fråga om du vill fortsätta vara inloggad eller om du vill bli utloggad. Om du inte svarar kommer Mina sidor att logga ut dig automatiskt.

Arbetsgivarintyg.nu är en tjänst av Sveriges a-kassor, så hör av dig till deras support om du har frågor om tjänsten eller behöver hjälp. Tänk på att inte skicka med personuppgifter om du mejlar.

Mejl: support@sverigesakassor.se

Telefon: 08-555 138 50 (vardagar 9-12)

Du hittar svar på vanliga frågor under Frågor & svar på Arbetsgivarintyg.nu.

Du hittar svar på vanliga frågor om Kivra och kontaktuppgifter till dem för support på deras webbplats (under Hjälp).

 

Behöver du personlig hjälp?

Ring 010-470 68 00 så hjälper vi dig!

Var denna sida hjälpsam?

Har du tid att ge mer feedback?

Vi försöker ständigt förbättra din upplevelse av vår webbplats. Med din feedback kan vi bättre förstå vad som fungerar och vad vi kan förbättra.

Ge betyg i antal stjärnor 1–5 där 1 är mycket dåligt, 3 är medel, och 5 är utmärkt. Skriv gärna en kommentar om du vill förklara dina svar. 

Hur lätt var det för dig att förstå innehållet?
Fick du svar på din fråga?
Saknar du information?

Lämna ingen personlig information som namn, personnummer, eller kontaktinformation. Det finns bättre sätt att kontakta oss om du behöver hjälp.

Något gick fel, försök igen.

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback! Vi läser och tar till oss all feedback som skickas in även fast vi inte skickar svar. Kontakta oss gärna om du behöver hjälp.